Fyzická ostraha

Ostraha

V rámci fyzické ostrahy nabízíme především tyto služby:

  • Ostraha objektů včetně pravidelných obchůzek i v nočních hodinách
  • Zabezpečování společenských a sportovních akcí
  • Náhradní plnění a recepční služby

Ostraha objektů včetně pravidelných obchůzek i v nočních hodinách

Naši zaměstnanci jsou velmi spolehliví a profesionální. S ostrahou objektů mají dlouholeté zkušenosti a pravidelně procházejí všemi potřebnými školeními. Používáme nejmodernější obchůzkový systém ACTIVE TRACK s GPS lokalizací a zajistíme i obsluhu bezpečnostních velínů.

Navrhneme vám optimální a efektivní variantu komplexu bezpečnostních prostředků i služeb na základě podrobné analýzy rizik, vašich individuálních potřeb a přání. Nastavíme vám i odpovídající bezpečnostní standardy a zajistíme realizaci bezpečnostních opatření včetně remodelingu systému ochrany.

Zabezpečování společenských a sportovních akcí

Pořádate veletrh, koncert, festival, firemní setkání, či jinou společenskou událost? Nabízíme součinnost při zabezpečování kulturních, společenských, sportovních, soukromých i firemních akcí, od malých až po ty opravdu velké. Postaráme se o kompletní fyzické či elektronické zabezpečení areálu na míru tomu, co potřebujete. Neváhejte nás kontaktovat.

Náhradní plnění

Zaměstnavatelé s více než 25 zaměstnanci v pracovním poměru jsou povinni zaměstnávat osoby se zdravotním postižením. Pokud tak nemohou učinit, musejí odvádět poplatky do státního rozpočtu či se spolehnout na tzv. náhradní plnění. Využíváním našich služeb tuto zákonnou povinnost nejen splníte, ale navíc si zlevníte náklady na profesionální zabezpečení.

Jako řádný člen Asociace zaměstnavatelů zdravotně postižených České republiky splňujeme všechna stanovená kritéria pro poskytování náhradního plnění.

Recepční služby

Recepční služby poskytujeme převážně v hotelích, školách, administrativních budovách či průmyslových objektech. U našich zaměstnanců klademe velký důraz na komunikační schopnosti (i v cizích jazycích) a profesionální vystupování.

Recepční služby zahrnují zejména:

  • ohlašování, uvádění, evidence návštěv
  • evidence vjezdu a výjezdu vozidel
  • převzetí příchozí pošty a předání adresátům
  • obsluha telefonní ústředny
  • klíčová administrativa

Zpět